Есеп 2

«Есеп 2» АЖ

«ЕСЕП2» ақпараттық жүйесі бухгалтерлік есеп және жалақыны есептеу процестерін автоматтандыруға арналған, бұл бастапқы құжаттардың жүргізілуін және талдамалық тіркеу есептерін қалыптастырылуын, ұйымдардың есеп айырысу шоттарында операциялар есебінің, өнім берушілермен, тапсырыс берушілермен есеп айырысулардың, әлеуметтік сақтандыру қорларымен есеп айырысудың, және т.б., тауарлық-материалдық құндылықтарды және негізгі құралдарды амортизациялау есептерінің жүргізілуін, қызметкерлерге жалақы беру есебін жүргізудің, емдеу және демалыс төлемдерінің жүргізілуін, анықтамалар жасаудың, ұйымдардың есеп айырысу шоттарында кассалық операциялар есебінің жүргізілуін автоматтандыруды білдіреді.

Жүйені пайдалану басқару тиімділігін арттырады және бухгалтерлік есеп жүргізу сапасын жақсартуға елеулі мүмкіндік жасайды.

Жүйенің функциялары

  • Қорларды басқару: кірістеу, ауыстыру, мемориалдық ордерлер, айналымдық-сальдолық ведомостер түріндегі есептілік;
  • Бухгалтерлік теңгерімнің жинағы: көрсетілген кезең ішінде шоттар арасындағы капиталдың ауыстырылулары бойынша деректерді көрсетуге арналған есептілік нысандары;
  • Банктік операцияларды есепке алу: шоттарға түсімдерді және ұйымдардың шоттарынан аударымдарды, сондай-ақ есептілікті есепке алу;
  • Кассалық операцияларды есепке алу: шоттарға түсімдерді және ұйымдардың шоттарынан аударымдарды, сондай-ақ есептілікті есепке алу;
  • Негізгі құралдарды басқару: кірістеу, ауыстыру, амортизациялауды есептеу, мемориалдық ордерлер, айналымдық-сальдолық ведомостер түріндегі есептілік.
  • Жалақыны есепке алу: жауапты пайдаланушы көрсеткен нақты уақыт табельдеріндегі деректерді, сондай-ақ қызметкерлер үшін қосымшаақы және ұстап қалуға жүргізілген бұйрықтарды көрсете отырып, компанияның қызметкерлеріне жалақы есептеу, шоттар арасындағы қаражат қозғалысы туралы есептерді жасау, қызметкерлердің кірістері мен аударымдары туралы жеке анықтамаларды жасау;
  • Әкімшілендіру: деректер қорын басқару, қосылуларды басқару, пайдаланушыларды басқару.

Жүйені қолдану нәтижесі

Автоматтандырылған бухгалтерлік есеп жүргізу кәсіпорынның бухгалтериясына олардың алдында тұрған барлық спектрді жедел мерзімде шешуге және осындай есептер түрінде қағаз және электрондық тасығыштарда («Дебет + ЕСЕП» ақпараттық жүйесінде қалыптастырылған электрондық деректер қоры түрінде) барлық бухгалтерлік операцияларды жүргізу нәтижелерін алуға мүмкіндік береді:

  • Мемориальдық ордерлер;
  • Аванстық есептер;
  • Айналым ведомостері;
  • Төлемдік ведомостер;
  • Қалдықтар ведомостері;
  • Шоттар бойынша таратулар;
  • Амортизациялау есептері;
  • Түгендеу тізбелері;
  • Қоймалық есепке алу карточкалары;
  • Түгендеу карточкалары;
  • Анықтамалар;
  • Жедел-анықтамалар;
  • Кіріс кассалық ордерлер.