«е-Қаржымині» интеграцияланған автоматтандырылған ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – Жүйе, е-ҚМ) ҚР ҚМ мемлекеттік функцияларды орындау және мемлекеттік қызметтер ұсыну жөніндегі бизнес-процестерін кешенді автоматтандыруға арналған. Жүйе ҚР ҚМ және оның комитеттерінің ақпараттық ресурстарын бірыңғай кескіндемесі бар орталықтандырылған ақпараттық жүйеге интеграциялау және оның қосымшалары мен ресурстарына қауіпсіз әрі сенімді қол жеткізуді қамтамасыз ету арқылы құрылатын, ҚР қаржыларын басқару саласында бірыңғай ақпараттық-технологиялық инфрақұрылымды қамтамасыз етеді.
«е-Қаржымині» ИААЖ ҚР ҚМ сапасы жағынан жаңа, басқарылатын АТ-сәулетін құрудан, ҚР ҚМ және оның комитеттері қызметінің әрбір бағыты бойынша ашықтықты және тиімділікті арттырудан тұрады.
Мақсаты
«Электрондық үкіметті» кеңейту және дамыту, яғни ҚР ҚМ мен оның құрылымық бөлімшелерінің мемлекеттік функцияларды орындау және мемлекеттік қызметтер ұсыну жөніндегі әкімшілік рәсімдерін кешенді автоматтандыруға арналған «е-Қаржымині» ИААЖ-дың жаңа құрамдас бөлігін құру.
Міндеттері
- «электрондық үкіметтің» құрамдас бөліктерімен интеграциялау арқылы «е-Қаржымині» ИААЖ деректерінің дұрыстығын қамтамасыз ету;
- ҚР ҚМ комитеттері мен орталық аппараты арасындағы ақпараттық жүйелердегі және деректердің ақпараттық ағынындағы функциялардың қайталануын болдырмау;
- халыққа, бизнеске және мемлекеттік органдарға ақпараттық, интерактивтік, транзакциялық қызметтер ұсыну сапасына және жеделдігіне кепілдік беру;
- бүкіл ақпараттық құрылымды сүйемелдеуге және әкімшілендіруге кететін шығындарды азайту;
- ҚР заңнамасының өзгерістеріне бейімделу дәрежесі жоғары, көп шығынды талап етпейтін икемді ақпараттық жүйе құру.
- бюджеттік ресурстарды және мемлекеттік қаржыны басқару саласындағы басқарушылық шешімдердің сапасын және бақылау тиімділігін арттыру;
- басқару тиімділігін арттыру және өндірістік емес шығындарды қысқарту;
- халыққа және бизнес-қауымдастыққа мемлекеттік қызметтер ұсыну тиімділігін арттыру.
Мемлекет үшін артықшылықтары
- Мемлекеттік ведомстволардың өзара әрекет ету жеделдігі және тиімділігінің артуы
Бюджетті басқару жөніндегі барлық ілеспе процестер электрондық форматқа ауыстырылған, орталықтандырылған, бұл ведомствоаралық өзара әрекет етуді анағұрлым тиімді етті.
- Сапасы және дұрыстығы
Ақпаратты автоматты түрде шоғырландыру «адами факторды» жоюға мүмкіндік береді ;
- Экономия
Есептердің көп санын жинауға және шоғырландыруға жұмсалатын шығындарды және еңбек ресурстарын азайту;
Халық және бизнес үшін артықшылықтары
- Әкімшілік кедергілерді азайту және ҚР Қаржы министрлігі мен оның құрылымдық бөлімшелерінің қызмет көрсету жеделдігін және сапасын арттыру;
- Аудиторларды электрондық тіркеу, ҚР ҚМ құзыреті шеңберінде лицензиялар алу және басқа;
- Жосықсыз борышкерлердің жылжымайтын мүлігін сату жөніндегі электрондық аукциондар сияқты жаңа электрондық қызметтерді құру мүмкіндігі;
- Ел бюджетінің атқарылуы жөніндегі ақпаратқа онлайн қол жеткізу;
Статистика
- 160 қаржылық есептілік нысаны
- 50 қаржы министрлігінің автоматтандырылған функциялары
- 11,4 мың. Қаржы министрлігінің тіркелген пайдаланушылар саны
«е-Қаржымині» интеграцияланған автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің негізгі функционалдық құрамы
ТБЖ/ҚБ кіші жүйесінің негізгі функциялары:
- Қаржылық бақылауды жүзеге асыру;
- Сапаны бақылау;
- Ахуалдық орталық;
- Тәуекелдерді талдау сервері;
- Тәуекелдерді бағалау процесін баптау;
- Қаржылық бақылауды жоспарлау;
- Есептерді қалыптастыру.
Осы функциялар ТБЖ/ҚБ құрудың және енгізудің мынадай негізгі міндеттерінің орындалуын қамтамасыз етеді:
- ішкі мемлекеттік қаржылық бақылау саласындағы қызметті жоспарлау сапасын арттыру;
- ішкі мемлекеттік қаржылық бақылау саласындағы ашықтықты арттыру;
- басқарушылық шешімдер қабылдауға септігін тигізетін құралды енгізу;
- ҚБК аумақтық бөлімшелерінің қызметін басқару сапасын арттыру;
- бақылауды бақылау жүргізілетін ортада тәуекел тудыруы мүмкін субъектілерде ғана шоғырландыру;
- объектілерді бақылау және мониторингтеу ауқымын арттыру;
- қаржылық бақылауды жүзеге асыруға арналған бюджет қаражаты шығыстарын азайту;
- қаржылық бақылау тиімділігін арттыру.
СЖ кіші жүйесінің негізгі функциялары:
- қызметтің негізгі көрсеткіштерін қалыптастыру және олардың орындалуын мониторингтеу;
- қызметтің негізгі көрсеткіштерінің орындалуын мониторингтеу арқылы стратегиялық жоспардың орындалуын мониторингтеу;
- стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізбеу тәуекелін басқару;
- есептілікті құрудың автоматтандырылған процесі.
Кадрлар кіші жүйесінің негізгі функциялары:
- кадрлық есеп;
- мемлекеттік қызметкерлерді мониторингтеу;
- ақпаратты өзектендіруге жұмсалатын еңбек және уақыт шығындарын қысқарту;
- кадр қызметтері мен басшылықты жедел есептілікті қалыптастыруға және талдауға арналған тиімді құралдармен қамтамасыз ету;
- кадр қызметтерінің басқа құрылымдық бөлімшелермен (қаржылық есеп, басқарушылық есеп) тиімді ынтымақтастығы.
- еңбек жалақысы мен іссапар шығындарын есептеу
БЕ кіші жүйесі мынадай негізгі функцияларды жүзеге асыруға мүмкіндік береді:
ҚР ҚМ бойынша қаржыландыру жоспарын орындау жөніндегі мерзімді және жылдық бухгалтерлік есептілікті жинақтау:
- бастапқы және аралық қаржылық құжаттарды енгізу және сақтау;
- бюджет қаражатының салалық вертикаль бойынша өтуін толассыз бақылау;
- мемлекеттік бюджеттік сыныптауыштарды жүргізу;
- ұйымның негізгі құралдарын есепке алу;
- материалдық құндылықтарды сатып алу және есепке алу;
- шетел валютасымен есеп айырысу;
- ҚР заңнамасының талаптарына сәйкес бухгалтерлік есепті қолдау.
2) Күнделікті бухгалтерлік есепті жүргізу және қаржыландыру жоспарының орындалуын бақылау:
- бастапқы бухалтерлік құжаттарды өңдеудің бірыңғай ақпараттық базасын қалыптастыру;
- ерекшеліктер мен қаржыландыру көздері бөлігінде талдамалық есеп жүргізу;
- барлық қажетті шаруашылық операцияларының ресімделуін қолдау;
- жүргізілген бухгалтерлік өткізбелер туралы талдамалық және синтетикалық деректерді жинау, жинақтау және сақтау;
- жүргізілген операциялардың нәтижелерін талдау.
3) Жоспарлар, шарттар, төлеуге берілетін шоттар, есептілік және т.б. бойынша деректермен алмасу бөлігінде ҚБАЖ интеграциялау.
Мыналарды қамтамасыз ету АТ кіші жүйесінің негізгі функциялары:
- есептеу техникасы және лицензиялық бағдарламалық қамтамасыз ету құралдарын есепке алу (бұдан әрі – ЕТ және ЛБҚҚ есепке алу);
- өнімділікті, қуаттарды және АҚ мониторингтеу;
- АТ саласында стандарттарды жүргізу;
- даму жобаларын басқару;
- оқыс оқиғаларды және өзгерістерді басқару.
Заңнамалық қамтамасыз ету кіші жүйесінің негізгі функциялары:
- іс қозғалысын (аралық орындау, ұзарту, түпкілікті орындау) тұрақты түрде толықтыра отырып, келіп түсетін сот және атқарушылық құжаттарды есепке алуды жүргізу;
- сот және атқарушылық құжаттардың орындалу барысына бақылау жасауды жүзеге асыру;
- талап қоюшының (өндіріп алушының) деректері бойынша, келіп түскен күндер бойынша, орындалу күндері бойынша, соттардың атаулары бойынша, талап қою нысаналары (құқық бұзушылық түрі) бойынша құжаттарды іздеуді жүзеге асыру;
- есептілікті қалыптастыру.
ЛАД кіші жүйесінің негізгі функциялары:
- Тізілімдерді (лицензияларды, аудиторлық ұйымдарды, аудиторларды, кәсіби аудиторлық ұйымдарды, бухгалтерлердің кәсіби ұйымдарын, бухгалтерлерді кәсіби сертификаттау жөніндегі ұйымдарды, сертификатталған бухгалтерлерді, бағалаушылар палаталарын) жүргізу;
- Аудиторлық ұйымдардың, бухгалтерлердің аккредиттелген кәсіби ұйымдарының (БКҰ), бухгалтерлерді кәсіби сертификаттау жөніндегі аккредиттелген ұйымдардың (БКСҰ) және бухгалтерлерді кәсіби сертификаттау жөніндегі кәсіби ұйымдардың (БКСҰ) және бухгалтерлерді кәсіби сертификаттау жөніндегі кәсіби ұйымдардың (БКСҰ) қызметіне мониторинг жүргізу
- Жинау және сату бөлігінде АӘКК қызметінің нәтижелері бойынша есептілікті қалыптастыру аудиторлық қызметті лицензиялау жөніндегі ақпаратты өңдеу
МҚК кіші жүйесінің негізгі функциялары:
- бюджеттік кредиттерді жоспарлау, оларға қызмет көрсету және өтеу;
- ішкі нарықта шығарылған арнайы мемлекеттік бағалы қағаздарды есепке алу;
- мемлекеттік қарыздарды алу, өтеу және қызмет көрсету мониторингі;
- мемлекеттік-жеке меншік әріптестік шарты бойынша мемлекеттік міндеттемелердің мониторингі;
- бюджеттік кредиттер, қарыздар және МЖӘ бойынша шарттарды тіркеу;
- мемлекеттік қарыз бойынша есептілікті қалыптастыру;
- бюджеттік кредиттеу нәтижесінде туындайтын үкіметтік талаптар бойынша борыштық міндеттемелерді есепке алуды қамтамасыз ету.
БӨжҚЖ кіші жүйесі бюджеттік жоспарлау шеңберінде мынадай функияларды іске асырады:
- бюджеттік бағдарламаның (кіші бағдарлама) шығыс түрлері бойынша есеп айырысулар;
- бюджеттік өтінім жобасын қалыптастыру;
- ҚР ҚМ ББӘ деңгейінде деректерді шоғырландыру, бюджеттік өтінімнің жиынтық жобасын қалыптастыру;
- бюджеттік өтінім жобасын келісу;
- ағымдағы жылдың бюджетін нақтылауға арналған БӨ жобасын қалыптастыру;
БӨжҚЖ кіші жүйесі қаржылық-экономикалық жоспарлау шеңберінде мынадай функцияларды іске асырады:
- ММ мен ББӘ үшін айлар бойынша бөліп көрсете отырып, ББС сәйкес міндеттемелер мен төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарларын қалыптастыру;
- ММ және ББӘ міндеттемелер мен төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарларын келісу;
- ҚР ҚМ ББӘ міндеттемелер мен төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарына дейін ММ міндеттемелер мен төлемдер бойынша жеке қаржыландыру жоспарларын шоғырландыру;
- ММ жеке қаржыландыру жоспарларына және ББӘ міндеттемелер мен төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарларына өзгерістер енгізу;
- ҚР ҚМ жиынтық қаржыландыру жоспарын және ҚР ҚМ құрылымына кіретін ММ жеке қаржыландыру жоспарларын және қаржыландыру жоспарларына өзгерістер енгізу анықтамаларын «Қазынашылық-клиент» АЖ беру;
- ММ (ҚР ҚМ құрылымына кіретін) қаржыландыру жоспарлары бойынша деректерді және оларға енгізілген өзгерістерді БЕ кіші жүйесіне беру;
- электрондық құжаттарды ДҚ кіші жүйесінің «Тарихи деректер мұрағаты» деген құрамдас бөлігіне беру және сақтау.
БӨжҚЖ кіші жүйесі есептілікті қалыптастыру шеңберінде мынадай функцияларды іске асырады:
- қаржыландыру жоспарын қалыптастыру процестері бөлігінде стандартты есептілікті қалыптастыру;
- ММ жеке қаржыландыру жоспарларын орындау жөнінде талдамалық есептілікті қалыптастыру.
Шоғырландыру кіші жүйесінің негізгі функциялары:
- есептілікті ұсыну ережелері мен мерзімдерін, салыстырып тексеру және шоғырландыру ережелерін баптау;
- өзара өтелетін операцияларды – мемлекеттік бюджетті және облыс бюджетін, сондай-ақ атқару туралы есептерді қалыптастыру кезінде жүзеге асырылатын, қосарланған есепке алуды болдырмау мақсатында бюджеттің бір деңгейінен екіншісіне берілетін трансферттердің, бюджеттік кредиттердің және басқа да ақшаның сомаларын алып тастаумен байланысты операцияларды баптау;
- мемлекеттік мекемелердің, бюджеттік бағдарлама әкімшілерінің, бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдардың шоғырландырылған және жекелеген есептіліктің мынадай түрлерін ұсынуы:
- қаржылық есептілік;
- бюджеттік есептілік;
- кредиторлық және дебиторлық берешек туралы есеп;
- бюджеттердің атқарылуы жөніндегі есептілік;
- ҰҚ ҚБШ-дағы ақша қозғалысы туралы есеп;
- республикалық бюджеттің кіріс бөлігінің атқарылуын мониторингтеу жөніндегі есептілік;
- бюджеттік бағдарламалардың, бюджеттік инвестициялық жобалардың, нысаналы трансферттердің іске асырылуын мониторингтеу жөніндегі есептілік;
- бюджеттерді атқару жөніндегі уәкілетті органдардың және бюджеттік бағдарлама әкімшілерінің есептіліктің тиісті деректерін келісуі;
- есептілікті шоғырландыру, соның ішінде өзара өтелетін операциялардың құжаттарын ескерумен.
жөніндегі есептілікті қалыптастыру ТО негізгі функциялары:
- бюджеттердің атқарылуы бойынша;
- бюджеттік және өзге қаражат есебінен дебиторлық және кредиторлық берешек туралы;
- ҚР ҰҚ ҚБШ-дағы ақша қозғалысы туралы;
- халықаралық статистикалық ұйымдар мен өзге де ұйымдар үшін есептер;
- қызмет бағыттары бойынша ерекше есептер;
- ҚР ҚМ сыртқы сайтында жариялауға арналған порталдық есептілік;
- ҚР ҚМ статистикалық бюллетенін қалыптастыруға арналған есептер;
- ақылы қызметтер бойынша есептер;
- қайырымдылық және демеушілік көмектен түскен ақшаның түсімі мен жұмсалуы туралы есептер;
- мемлекеттік бюджеттің шығыс бөлігінің атқарылуы жөніндегі есептер;
- мемлекеттік бюджеттің кіріс бөлігінің атқарылуы жөніндегі есептер;
- ҚР бюджетаралық қарым-қатынастарын мониторингтеуге арналған есептер;
- облыстық бюджеттерден, Алматы қаласының бюджетінен республикалық бюджетке бюджеттік алуларды мониторингтеу үшін бюджеттік ақшаны басқару жөніндегі есептер
- ҚР ХБ депозиттердегі бюджет қаражатын есепке алу кезінде бюджеттік ақшаны басқару жөніндегі есептер;
- ҚР ҚМ және бағыныстағы аумақтық органдарды қоса алғанда оның құрылымдық бөлімшелері қызметінің бизнес-процестерін сипаттайтын математикалық модельдерді қалыптастыруға арналған есептер;
- есептердің ақпараттық панельдерін және ұтқыр нұсқаларын іске асыру.
ИШ кіші жүйесі мынадай функцияларды іске асырады:
- ТБЖ/ҚБ кіші жүйесінің қажеттіліктері үшін мемлекеттік сатып алу бойынша ағымдағы мәндерді ЭМС АИАЖ-дан ДҚ алуы бөлігінде өзара әрекет ету (тәуекел критерийлерін есептеу үшін);
- БЕ және «Қазынашылық-Клиент» АЖ кіші жүйелерінің өнім беруші туралы мәліметтерді құруға/жаңартуға, төлеуге берілетін шоттарды құруға, АҚМ (азаматтық-құқықтық мәмілені) тіркеуге, валютаны айырбастау/қайта айырбастауға, шетел валютасындағы ақшаны аударуға, құжаттардың жаңартылған мәртебелерін алуға, банк көшірмесін алуға арналған өтінімдерді тіркеу бөлігінде өзара әрекет етуі;
- НАА құрамдас бөлігінің Кадрлар кіші жүйесімен, Кадрлар кіші жүйесі ақпарат көзі болып табылатын ҚР ҚМ ұйымдық құрылымы туралы мәліметтерді, ҚР ҚМ штаттық лауазымдары туралы мәліметтерді, ҚР ҚМ қызметкерлері туралы мәліметтерді, ҚР ҚМ өндірістік күнтізбесінің деректерін өзектендіру жөнінде өзара әрекет етуі;
- НАА-да анықтамалықтарды өзектендіру үшін НАА құрамдас бөлігінің ҚБАЖ-бен өзара әрекет етуі (бөлінген дельта-сервер арқылы);
- НАА-да анықтамалықтар мен сыныптауыштарды өзектендіру үшін НАА-ның ҚР Статистика агенттігімен өзара әрекет етеуі;
- НАА-да анықтамалықтарды өзектендіру үшін НАА құрамдас бөлігінің ЭМС АИАЖ-бен өзара әрекет етуі;
- НАА-да Заңды тұлғалар анықтамалығын өзектендіру үшін НАА құрамдас бөлігінің «Жеке тұлғалар» МДБ өзара әрекет етуі;
- НАА-да Жеке тұлғалар анықтамалығын өзектендіру үшін НАА құрамдас бөлігінің «Заңды тұлғалар» МДБ өзара әрекет етуі;
- мекенжай деректерін беру бөлігінде «е-Қаржымині» ИААЖ «Мекенжай тіркелімі» ақпараттық жүйесімен интеграциялау;
- НАА-да банктер, валюта бағамдары, төлемді тағайындау кодтары анықтамалығын өзектендіру үшін НАА құрамдас бөлігінің ҚР ҰБ өзара әрекет етуі;
- аутентификацияландырылатын пайдаланушылардың тіркеу деректерін алу бөлігінде ҚР ҚМ Web-порталының БСАЖ-бен өзара әрекет етуі;
- электрондық құжаттарды жөнелту/алу бөлігінде «е-Қаржымині» ИААЖ-дың сыртқы АЖ өзара әрекет етуі кезінде ақпаратты қорғаудың криптографикалық құралдарын және АЖ аутентификациялаудың стандартталған тетіктерін пайдалану;
- лицензиялау жөнінде өтінімдер алу бөлігінде АҚЛ кіші жүйесінің «е-Лицензиялау» МДБ өзара әрекет етуі;
- «е-Қаржымині» ИААЖ-дың деректер беру бойынша «Арнайы есепке алу» ААЖ (ҚР БП ҚСжАЕК) өзара әрекет етуі;
- төлем жасаушылардың дербес шоттары бойынша тарату мақсатында ҚБАЖ-дан (ҚР ҚМ Қазынашылық комитеті) келіп түскен түсімдер бойынша деректерді ОБДШ (ҚР ҚМ МКК) беру;
- төлем жасаушылардың дербес шоттары бойынша тарату мақсатында ҚБАЖ-дан (ҚР ҚМ Қазынашылық комитеті) келіп түскен түсімдер бойынша деректерді КААЖ-2 ҚБҚ (ҚР ҚМ МКК АЖ) беру;
- төлем жасаушылардың дербес шоттары бойынша тарату мақсатында ҚБАЖ-дан (ҚР ҚМ Қазынашылық комитеті) келіп түскен түсімдер бойынша деректерді «Мемлекеттік мүлік тізілімі» АЖ (ММЖК) беру;
- «Оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылардың және (немесе) сыртқы байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыруға құқығы бар тұлғаларды тіркеу және және оларды тіркеуден алу» қызметін автоматтандыру мақсатында «е-Лицензиялау» МДБ өзара әрекет ету;
- НАА құрамдас бөлігінің БЕ кіші жүйесімен анықтамалық деректерді өзектендіру жөнінде өзара әрекет етуі;
- НАА құрамдас бөлігінің ТБЖ/ҚБ кіші жүйесімен анықтамалық деректерді өзектендіру жөнінде өзара әрекет етуі;
- НАА құрамдас бөлігінің CRM –кіші жүйелерімен өзара әрекет етуі;
- БЕ және ЭМС АИАЖ кіші жүйелерінің өзара әрекет етуі;
- «е-Қаржымині» ИААЖ-ды (МҚК кіші жүйесі) МБҚ бойынша мәліметтер алу, ҰСН меншіктеу бөлігінде «Эмиссиялық бағалы қағаздардың мемлекеттік тізілімімен» интеграциялау;
- «е-Қаржымині» ИААЖ-ды (ДҚ кіші жүйесі) Республикалық бюджеттің атқарылуы жөнінде деректер беру бойынша Есеп комитетінің ИАЖ интеграциялау;
- электрондық мемлекеттік сатып алу туралы деректері және ҚБАЖ төлемдері бойынша мәліметтерді беру бөлігінде «е-Қаржымині» ИААЖ ДҚ кіші жүйесін ҚР БП ҚАО ААЖ интеграциялау;
- «е-Статистика» ИАЖ-дан статистикалық көрсеткіштер алу;
- «е-Қаржымині» ИААЖ және «Мемлекеттік тізілім» АЖ-дың мемлекеттік мүлік, мемлекеттік кәсіпорындардың қаржы-шаруашылық қызметінің жоспарлары мен нәтижелері туралы мәліметтер беру бөлігінде өзара әрекет етуі;
- «е-Қаржымині» ИААЖ БӨжҚЖ кіші жүйесін ҚР ҚМ жиынтық қаржыландыру жоспарын және ҚР ҚМ құрылымына кіретін мемлекеттік мекемелердің жеке қаржыландыру жоспарларын беру бөлігінде «Қазынашылық-клиент» АЖ-бен интеграциялау;
- мемлекеттік мүлікті басқару тиімділігі бойынша ҚР ҚМ ММЖК қызметінің негізгі көрсеткіштерін алу жөнінде «МемТізілім» АЖ және «е-Қаржымині» ИААЖ ДҚ ақпараттық алмасуы;
- ДҚ кіші жүйесінің НАА құрамдас бөлігінен «е-Қаржымині» ИААЖ-дың Шоғырландыру кіші жүйесіне анықтамалық деректер беру;
- МБҚ бойынша мәліметтер алу мақсатында «е-Қаржымині» ИААЖ-дың (МҚК кіші жүйесі) «Эмитент» АЖО-мен («Бағалы қағаздар орталық депозитарийі») ақпарат алмасуы;
- МБҚ бойынша мәліметтер алу мақсатында «е-Қаржымині» ИААЖ-дың (МҚК кіші жүйесі) «Қазақстан қор биржасы» АЖ-бен («KASE» сауда жүйесі) ақпарат алмасуы;
- «е-Қаржымині» ИААЖ-дың «е-Қызмет» АЖ-бен ақпарат алмасуы;
- ҚР ҚМ жиынтық ҚЖ және ҚР ҚМ құрылымына кіретін ММ жеке ҚЖ беру бөлігінде ҚЖҚН ИАЖ-дың БӨжҚЖ кіші жүйесімен ақпарат алмасуы.
ДҚ негізгі функциялары:
- қажетті көрсеткіштер бөлігінде деректерді қолайлы түрде алу мүмкіндігі (деректердің жайма көрмесі);
- Е-Қаржымині жобасының көлемі шеңберінде бірыңғай басқаруды және Министрлік үшін нормативтік-анықтамалық ақпаратты ұсынуды қамтамасыз ету;
- НАА басқару ҚР ҚМ барлық ведомстволары (комитеттері) үшін ортақ болып табылатын НАА бөлігінде ғана жүзеге асырылады, яғни Комитеттер мен ведомстволардың басқа жүйелерде қайталанбайтын ерекше анықтамалықтары НАА басқаруға енгізілмейді;
- ҚР ҚМ жекелеген Комитеттері шеңберінде жедел және талдамалық деректерді бірыңғай ұсыну;
- Комитеттерден алынған талдамалық деректерді (қажет болғанда жедел деректерді) сақтау және ҚР ҚМ ұсыну;
- ҚР ҚМ-да шешімдер қабылдау үшін пайдаланылатын деректердің қарама-қайшы болмауын қамтамасыз ету;
- ақпараттық ағындарды оңтайландыру, олардың өзектілігі мен дұрыстығын арттыру.
Web-портал кіші жүйесінің негізгі функциялары:
- «е-Қаржымині» ИААЖ пайдаланушыларына ҚР ҰКО сертификатын пайдалана отырып, өз бетінше тіркелу мүмкіндігін ұсыну;
- ҚР ҰКО сертификатын пайдалана отырып, Web-порталда аутентификациялау және авторизациялау;
- «е-Қаржымині» ИААЖ кіші жүйелерінің бірыңғай кіру орнында пайдаланушыны аутентификациялау және авторизациялау.
Өнеркәсіптік пайдалануға енгізу шеңберінде «Е-Қаржымині» интеграцияланған автоматтандырылған ақпараттық жүйесі «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестікке аттестациялық тексеруден өтті. Тексеру нәтижелері бойынша «е-Қаржымині» ақпараттық жүйесі ақпараттық жүйенің ақпараттық қауіпсіздік талаптарына және Қазақстан Республикасының аумағында қабылданған №184.2015.149 стандарттарына Сәйкестік аттестатын алды.
Алынған Аттестаттың негізінде, Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2016 жылғы 16 наурыздағы №127 бұйрығымен «е-Қаржымині» ақпараттық жүйесі өнеркәсіптік пайдалануға енгізілді.