Қазынашылық-клиент

Ақпарат

Сайт: client.kazynashylyk.kz

«Қазынашылық-клиент» АЖ

«Қазынашылық-клиент» ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ҚК АЖ, Жүйе) –Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Қазынашылық комитетінің (бұдан әрі – Қазынашылық) және оның аумақтық бөлімшелерінің құжаттарды қабылдау және өңдеу жөніндегі функцияларды автоматтандыруды қамтамасыз ететін ақпараттық жүйесі болып табылады.

ҚК АЖ – Үкіметтің қаржы ресурстарын тиімді әрі пәрменді басқаруды және бюджеттің атқарылуын бақылауды қамтамасыз ететін функционалдық сипаттар кешені. Жүйе Қазынашылықтың барлық деңгейлерін қамтиды және үкіметтік ұйымдармен, Ұлттық банкпен, төлем жүйелерімен, министрліктермен, әкімдіктермен, бюджеттік бағдарлама әкімшілерімен және мемлекеттік мекемелермен өзара функционалдық әрекет етуді қамтамасыз етеді.

Бюджеттік бағдарлама әкімшілері мемлекеттік мекемелер, квазимемлекеттік сектор субъектілері ҚК АЖ клиенттері болып табылады.

Мақсаты

Замануи, интеграцияланған және тиімділігі жоғары ақпараттық ортаны ұсыну арқылы Қазынашылықтың қызмет көрсетілетін мемлекеттік мекемелермен өзара әрекет ету тиімділігін арттыру. Қазынашылықтың біріктірілген ақпараттық жүйесінің құрамдас бөлшегі болып табылады.

Міндеттері

  • Үкіметтің қаржы ресурстарын тиімді әрі пәрменді басқаруды және бюджеттің атқарылуын бақылауды қамтамасыз етеді;
  • мемлекеттік мекемелерге қызмет көрсету жылдамдығын арттыру;
  • мемлекеттік қаржыны тиімді басқару;
  • мемлекеттік мекемелер Қазынашылыққа ұсынған электрондық құжаттардың жай-күйін бақылау;

Жүйенің артықшылықтары

ҚК АЖ-ға 12 856 мемлекеттік мекеме, соның ішінде 315 квазимемлекеттік сектор субъектісі қосылған. 35 134 белсенді пайдаланушы мемлекеттік бюджет қаражатын есептеу және жұмсау рәсімдерін жүргізе отырып, Қазынашылық жүйесінде нақты уақыт режимінде операцияларды жүзеге асырады.

Фактілер: 2017 жылғы 01 қаңтардағы жағдай бойынша «Қазынашылық-клиент» АЖ жүйесі арқылы өңделген (төленген) құжаттар саны:
29 184 110 төлеуге берілетін шот;
2 146 141 Азаматтық-құқықтық мәмілелерді тіркеуге арналған өтінім;
658 375 өзгерту жоспарлары мен анықтамалары;
152 071 квазимемлекеттік сектор субъектілерінің төлем тапсырмалары;
235 806 Аумақтық салық органдарының және т.б. төлем тапсырмалары.

Қазақстандық банкаралық есеп айырысу орталығынан күнделікті орташа есеппен 30 мың төлем және бюджетке 40 мың түсім өткізіледі. Айдың аяғында осы көрсеткіштер екі еселенеді, себебі осы кезеңде мемлекеттік мекемелер негізгі төлемдерді (жалақы, жәрдемақы, салық және басқаларды) өткізеді.

ҚК АЖ-дың негізгі міндеті қаржылық операцияларды уақтылы жүргізу болып табылатындықтан, жүйенің өнімділігіне түсетін жүктеме артқан жағдайдың өзінде «Қазынашылық-клиент» АЖ Қазынашылық комитетінің бірыңғай ақпараттық ортасында бірлесіп жұмыс жасау мүмкіндігін ұсынады. Мемлекеттік мекемелер өзіне-өзі қызмет көрсету режимінде құжаттардың электрондық нысандарын толтырады. Осы құжаттар тексерілгеннен, келісілгеннен және бекітілгеннен кейін олар Қазынашылықтың біріктірілген ақпараттық жүйесінде автоматты түрде қол жетімді болады.

«Қазынашылық-клиент» АЖ арқасында:

  • мемлекеттік мекемелерге қызмет көрсету жылдамдығы артты;
  • әкімшілік кедергілер азайды;
  • «адами фактор» барынша азайтылды;
  • қағаз шығыны азайды
  • сондай-ақ мемлекеттік мекемелердің уақыт және көлік шығындары да қысқарды.

Интеграциялау

Электрондық құжаттарды қайта енгізуді болдырмау мақсатында Мемлекеттік мекемелерде «е-ҚАРЖЫМИНІ» ИААЖ «Бухгалтерлік есеп», «Бюджеттік өтінім» кіші жүйелерімен интеграциялау іске асырылды.016 жылы «Қазынашылық-клиент» АЖ-ды «Электрондық мемлекеттік сатып алу» автоматтандырылған интеграцияланған ақпараттық жүйесімен («ЭМС» АИАЖ) интеграциялау тәжірибелік пайдалануға енгізілді.

«ЭМС» АИАЖ-ды «Қазынашылық-клиент» ақпараттық жүйесімен интеграциялау мемлекеттік сатып алу шеңберінде жасалған әрбір мәміле туралы деректерді құрылымдауға және шарттар бойынша төлемдер туралы деректерді жедел алуды қамтамасыз етуге мүмкіндік берді. Осылайша мәмілелерді талдауға мүмкіндіктер айтарлықтай кеңейді.

Электрондық шот-фактураларды қабылдау және өңдеу жөніндегі жүйемен «Орталықтандырылған біріздендірілген дербес шот» ақпараттық жүйесін (ҚР ҚМ Салық комитетінің ОБДШ АЖ) интеграциялау ЭШФ АЖ-дан шот-фактураларды және ОБДШ АЖ-дан төлем тапсырмаларын Қазынашылықта орындау үшін жедел қабылдауға мүмкіндік береді. Мемлекеттік органдарға шешімдер қабылдау үшін дұрыс және уақтылы қаржылық ақпаратты ұсына отырып, Қазынашылықтың ақпараттық жүйесі мемлекеттік қаржыны тиімді басқарудың негізі болып табылады.

«Қазынашылық-клиент» АЖ бюджет процесінің барлық бюджеттік деңгейлері мен кезеңдерінде, соның ішінде жергілікті бюджеттер мен атқарушы органдардың бюджеттік рәсімдерінің орындалуын бақылауды қамтамасыз етеді.

Тарих

2016
Жүйе өнеркәсіптік пайдаланылуда
2011
"Казынашылық-клиент" электрондық құжатайналым жүйесі пилоттық аймақта тәжірибелік пайдаланылуға енгізілген болатын
2011
АЖ жаңғыртылған нұсқасы тәжірибелік пайдаланылуға іске қосылды

Тәжірибелік пайдалануға ORACLE бағдарламалық қамтамасыз етуінің негізінде әзірленген, бүкіл республиканы қамтитын және ақпаратты сақтау және өңдеу бөлігінде орталықтандырылған сәулеті бар «Қазынашылық-клиент» ақпараттық жүйесінің жаңғыртылған нұсқасы іске қосылған болатын. Ол жетекші вендорлардың аппараттық-бағдарламалық тұғырларының негізінде қазіргі шешімдер түріндегі орталық бөлікті және бағдарламалық қамтамасыз етудің стандартты жиынымен пайдаланушылардың жұмыс станциялары түрінде клиенттік бөлікті білдіреді

2010
Жүйе жаңғырту кезеңінен өтті

Тағы 7 бизнес-процесс (Төлем тапсырмасы, АҚМ тіркеуге өтінім, Жоспарлар және анықтамалар, Шетел валютасындағы операцияларды өткізу, Өнім берушіні енгізуге өтінім, ЭЦҚ нысандарына қол қою, Жаңа пайдаланушыны аутентификациялау және тіркеу) және «Есептілік» модулі іске асырылған болатын.

2008
"Казынашылық-клиент" ақпараттық жүйесі әзірленді

Жүйе клиенттер ұсынған қаржы құжаттарын қабылдау және өңдеу бойынша Қазынашылықтың функцияларын, сондай-ақ электрондық түрде есептілікті клиенттерге беру бойынша функцияларды автоматтандырды.